Vi är igång!

.

Vill du vara säker på att du får plats i vår träningsgrupp – anmäl dig idag!

  1. Anmäl dig för att få en plats i din grupp.
  2. Betala fakturan för att bekräfta din plats. Annars går den till nästa person på väntelistan…
  3. När gruppen är full inför vi intagningsstopp. Finns det inte plats hamnar du på vår väntelista.

.

.

Barngruppen 7-12 år – tisdagar/torsdagar 18.00-19.00.

Ungdomsgruppen fr 13 år – tisdagar/torsdagar 19.00-20.00.

Knattejujitsu 5-7 år – lördagar 10.00-11.00.

Plusteam – en grupp för barn/ungdomar med funktionsnedsättning. Tisdagar 17.00-18.00. Vi kör igång så fort vi får in bokningar. Kontakta oss gärna innan ni kommer första gången. anita@henkadojo.se

.

.

Jujitsu Light/Jujitsu Vuxen/Prova-på Jujitsu/Självförsvar -Då smittläget i Landskrona fortfarande är ansträngt, så får ingen vuxenträning ske på kommunens anläggningar. Denna träning är inställd tills vidare.

.

.

Box&Sweat Start 6/3. Barn, ungdomar och vuxna! Välkomna att träna utomhus. Barn och ungdomar som inte vill träna inomhus för tillfället, kan fortsätta hålla igång och istället träna utomhus tills situationen känns bättre.

När ni är tillbaka inomhus anmäler ni er till den grupp (om det finns plast) som ni vill tillhöra och betalar in terminsavgiften för resterande träningar. Samma sak gäller vuxna deltagare.

Övningarna är enkla och passar alla! Du sätter nivån på din egen träning – lätt, hårt eller mitt emellan. Vi blandar slag, spark, fys med stationsträning samt håller avstånd.

Kom som en familj: 4-7 år tränar tillsammans med sina föräldrar. Alla som tränar ska vara anmälda.

Kom med en kompis: 8-13 år ta med en kompis och träna tillsammans. Båda ska vara anmälda.

Träna med andra vuxna på plats: från 14 år – du ska vara anmäld.

Tid: lördagar 11.00-12.30. Plats: varannan gång Häljarp, varannan gång Landskrona.

Pris: 100:- i medlemsavgift/pp

Mer info skickas innan start, till alla som har anmält sig.

.

.

Detta gäller för tillfället inomhus:

  • Inga föräldrar/utomstående får vistas i lokalen.
  • Ombyte/dusch sker hemma.
  • Vara extra noga med handhygienen Handsprit finns att tillgå.
  • Mattorna kommer att rengöras oftare.
  • Ta med vattenflaska. Ingen lämnar mattan under träningen för att gå och dricka.
  • Efter passet och bugningen, gå ut omgående. Prata och ”häng” hellre utomhus.
  • Stanna hemma om du är sjuk.


Kommentarer är inaktiverade.

%d bloggare gillar detta: